Prostia omenească

Ați auzit și voi cred de acea femeie care și-a omorât copilul de 6 luni dacă nu mă îmșel. Ea a spus dupaia că este o jertfă adusă lui Dumnezeu. Dupaia nu știu ce păstor a dat vina pe diavol , și tot așa. Să muriți în chinuri , mai oameni ai bisericii! Cum dracu să omori un copil , să îi aduci cică un omagiu lui Dumnezeu! Ce Dumnezeu îți vrea copilul s-au? Sincer voi ăștia care faceți așa ceva sunteți niște retardați , niște proști și tot ce ține de rău. Vedeți , dacă mai mergeți la biserică , aveți grijă cu cine vorbiți , că mâine , poimâine s-au când o fii , poate o să vă omorâți și voi , că așa ți-a zis un preot gay , care în timpul liber o arde în cur , și dupaia vine să îți dea sfaturi , deci ai grijă. Eu sincer , nu prea agreez acești preoți care fură , spun dume de râd singuri sau îmi cer bani pe diferite chestii. Toată lumea te acuză că nu mergi la biserică prea des , dar ei nu văd ce se întâmplă cu adevărat la biserică. La noi cel puțin , a început să fie batere de joc și mai puțină credință. Preoții vor doar bani , nu îi mai interesează de Dumnezeu , țin slujbe doar pentru că așa trebuie și tot așa mai departe , deci nu știu ce se întâmplă cu credința în această țară , dar să mergi la biserică și după aceea să mergi acasă și să îți sugrumi copilul nevinovat care abia și-a deschis ochii , mi se pare o nebunie. Voi ce părere aveți de biserica românească? De preoții români?
Share:

Un comentariu:

  1. om prost .. nu am mai auzit om care sa isi omoare copilul in halul ala :) .. vaca ..

    RăspundețiȘtergere