De ce să ajuți? De ce să fii bun? De ce să ții la unele persoane?

Sună cam ciudat titlul , dar să-l lăsăm așa. Bun deci vreau în primul rând să fac un post educativ , poate îmi iese nu prea sunt optimist la faza asta , dar să vedem ce iese.
De ce să ajuți?
Oare? Păi în viața trebuie să oferi și ajutor , nu numai să primești. Oare este bine să oferi prea mult ajutor? Din punctul meu de vedere , trebuie să oferi ajutor persoanelor care ți-au oferit și ele la rândul lor un ajutor cât se poate de mic. Dacă nu te-au ajutat , eu nu văd rostul să oferi și tu ajutor , dupaia tot ei comentează că nu le convine nu știu ce chestie. Dacă nu primești un mic mulțam , lasă-i dracu în pace că așa e lumea din ziua de azi , nu știe să ofere un mulțam. Deci morala e dacă primești ajutor , returnează-l la rândul tău , iar dacă nu primești deloc , nu oferii nici tu.

De ce să fii bun?
Ca să nu fii rău. Dacă ești prea bun , ai grijă sunt mulți proști care vor să profite de tine , așa că și aici trebuie să fii bun cu cine merită , adică cu persoanele care sunt și ele bune cu tine. Oferă bunătate aceelei persoane apropiate. Nu trebuie să arunci cu bunătate peste tot , o să greșești , ascultă la mine , am făcut prostia asta. Am oferit prea multă bunătate și am fost lăsat cu ochii în pământ , deci ai grijă.

De ce să ții la unele persoane?
Aici ai cea mai mare grijă! Nu trebuie să ții la toate persoanele la fel , fă 3 categorii: prieteni , amici și dușmani. Niciodată să nu ții la toată lumea , adică asta e părerea mea , nu pune suflet , nu te gândii că te-a lăsat pentru nu știu ce prostie mică ai făcut , deșii ai făcut alte 100 bune , deci cel mai bine e să te gândești dacă persoana respectivă merită iubirea ta. Am trecut prin multe , nu vreau să scriu aici toate prostiile din viață , dar crede-mă , am experiența necesară să îți dau un simplu sfat. Dacă vrei asculți , dacă nu , asta e. Numai bine!

Share:

6 comentarii:

  1. Bune sfaturi oferi aici.. dar vezi tu... cand tii la o persoana si vrei sa-i fie bine, e asa de greu sa te schimbi, chiar si cand vezi ca nu iti raspunde nici cu 5% din grija pe care i-o porti.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Alice in WonderNet:
    Păi eu nu m-aș schimba. E simplu. Cine nu merită , nu merită!

    RăspundețiȘtergere
  3. bine zis .. ;) foarte interesant subiectul asta ... dar multi nu pricep astta..

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca bine a zis Silviu. Multi nu pricep asta !!

    RăspundețiȘtergere