Ne tratați cu spatele!

Bună din nou , azi vreau să dezbat încă o prostie din societate și anume vorbitul și trimisul SMS-urilor la secundă. Adică să fim sinceri , chiar nu poți să vorbești cu persoana aceea face2face? Bine înțeleg , dacă stă la distanță atunci nu ai ce să faci , dar dacă ai vorbit cu el/ea la școală , pe drum , peste tot și dacă el/ea deja au făcut 2 pași , scoți repede telefonul și trimiți SMS sau îl suni. Nu vreau să mă înțelegeți greșit , nu am nimic împotriva trimiterii de SMS-uri și de dat telefoane. Am boală pe cei care nu pot să lase telefonul 2 secunde din mână , parcă viața lor depinde de acel gadget. Dacă trimiți mai rar nu am nimic împotrivă , dar dacă stai cu el non-stop e o problemă. Nu știu ce să mai spun. Cel mai rău mă deranjează , oamenii care nu te bagă în seamă , scriu mesaje când sunt cu tine , iar în loc să vorbească cu tine , deșii te cunosc , aleg să butoneze până sar tastele. Păi ce să mai... Am rămas și fără cuvinte... Numai bine!
Share:

Un comentariu:

  1. " Si cand ma apuca doru scot repede telefonu si'ti trimit un sms , fac distanta si doru sa dispara , si cand ma plictisesc scot telefonu si incep sa butonez si cu sms lumea incep sa bombardez :)) "

    RăspundețiȘtergere