Nu mai sunt!

Bună din nou! După o lungă absență , vreau să scriu și eu. Vreau să dezbat un subiect pe care toți cred că îl iubim și anume: Desenele animate! Știți și voi , Viața cu Louie , Tom&Jerry , etc. Unde dracu s-au dus? Sincer , butonând azi TV-ul , am dat și eu pe Cartoon Network , dar ce să vezi? Era un rahat de emisiune. Dansau unii pe acolo , mie asta îmi trebuie? Unde s-au dus , mai întreb încă odată? Când eram noi copii , ne uitam la adevăratele desene , nu astea de 2 lei din ziua de azi. Dacă am putea face ceva să le aducem înapoi , dar nu se poate. Înafară de Tom&Jerry și Scooby-Doo , nu prea mai văd desenele copilăriei. Oare ce pot să învețe copiii din ziua de azi. Numai violență , crime , cum cade un bolovan pe unu , după care se duce și el afară , îl lovește pe altul și dupaia râde , spunându-i că trebuie să aibă scut , că na așa a văzut el la TV. Deci , nu mai am cuvinte , chiar dacă mulți o să îmi reproșeze , că mă uit la desene , da e așa. Decât să mă uit la emisiuni de căcat în care apar numai retardați , mai bine urmăresc desenele animate. Nu sunt chiar atât de mic încât să mă uit zi și noapte , dar când mai stau în pat  , trag și eu un ochi. Acuma te provoc la ceva. Închide ochii și amintește-ți pentru câteva minute desenele tale preferate. Numai bine.

Share:

2 comentarii:

  1. Mai, tu ai dreptate. S-au dus naiba toate desenele animate cu care au crescut generatii peste generatii. E mare pacat. Nu stu ce se intampla...Si eu le regret. Mie, de exemplu, imi placeau la nebunie Copiii de la 402...

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai dar ce vremuri .. s-au dus dracu' toate. Acu' vezi numai deastea , filme .. tot felul de prostii.

    RăspundețiȘtergere