Acel vechi eu nu te mai aude!

Da da da , m-am schimbat și dacă vrei să ști nu de haine ci mi-am schimbat comportamentul. Gata! Am îndurat destul , e timpul să mă schimb. Poate ați văzut și în posturile anterioare , spuneam că sunt omul care ajută mult , îmi plăcea acel lucru , dar dacă mă credeți s-a sfârșit. Batjocora , minciuna , bârfa , nebăgarea în seamă , sunt unele cauze pentru care m-am schimbat. Aceste lucruri mărunte pentru unii , m-au determinat să mă schimb. Mai bine zis , acel vechi eu nu te mai aude. Acuma cel mai precis , o să îmi sară lumea în cap , și o să îmi spună că de ce m-am schimbat. Păi răspunsul este foarte simplu. Pentru cei care mi-au fost prieteni , deșii am puțini , să se gândească înainte să îmi pună întrebarea asta. Pentru toți cei care mă știau ca omul foarte bun , sensibil , ajutător , le spun doar un cuvânt: Uitați-mă!. Nu vreau să o prelungesc prea mult , dar sincer deja m-am săturat de unele persoane care îți sunt prieteni doar pentru o perioadă a anului , doar pentru 1 zi , doar pentru 1 oră , sau pentru 1 minut , în minutul în care se simt cel mai bine. Eram odată să mai spun o idee , omul care dădea tonul la distracție , omul care făcea fel și fel de prostii numai ca să fie distracție , dar de-a lungul timpului am constatat că această personalitatea , duce la ce e mai rău. Începi să fii crezut prost , retardat , să fii batjocorit și restul. De aceea am ales și eu să mă schimb , să devin omul tăcut , care vorbește doar dacă este întrebat. Deci cu acestea zise , eu vă las dragi prieteni. Numai bine!

Share:

3 comentarii:

  1. Eu n-o să-mi schimb niciodată atitudinea, indiferent câte "palme" o să primesc şi de câte ori o să îmi spun că nu merită. Defapt merită pentru că asta te defineşte ca persoana. Eu sunt destul de altruist. De multe ori mă trezeam pe la 2-3 noaptea ajutând oameni la proiecte care n-au nicio legătură cu ceea ce îmi place mie sau cu ceea ce studiez. Dar asta nu o să o schimb pentru nimic în lume.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hm.. cum vrei .. nici eu nu m-as schimba.. ma defineste :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Sebi & Jteph Cand nu mai poti , trebuie sa te schimbi. Nu o fac de dragul lor , sincer ma pis pe parerea lor , o fac pentru mine , sa nu ma distrug:). Numai bine:)

    RăspundețiȘtergere