5 aprilie 2012

Citate+Replici Dr.House

Niște replici și citate spuse de House MD. Sursă.


Dr. Cameron: Bărbaţii ar trebui să se maturizeze.
Dr. House: Mda, şi câinii să nu se mai lingă. Nu se va întâmpla niciodată.


DrHousePuştiul nu e un clişeuOricine poate  sară la bătaie după ce a pierdut iei la bătaie pe cineva pecare tocmai l-ai învinsasta e cu adevărat creativ.
EveAvortul e o crimă.
DrHouseE adevăratE o viaţă şi tu ar trebui  o iei.
EveFiecare viaţă e sfântă.
DrHouseHaidevorbeşte cu mineNu-mi cita sloganuri de pe maşini.
EveE adevărat.
DrHouseNu înseamnă nimic.
EveÎnseamnă  fiecare viaţă contează pentru Dumnezeu.
DrHouseNu pentru mineNu pentru tineŞi judecând după numărul de dezastre naturalenici pentru Dumnezeu.


Dr. House: Vestea bună e că n-o să se plângă că şi-a pierdut mâna dacă nu poate să respire.

Dr. Wilson: Ştii de ce oamenii se poartă frumos unii cu alţii?
Dr. House: Oh, da, o ştiu pe asta. Pentru că oamenii sunt buni, decenţi şi le pasă. Ori asta, ori sunt laşi. Dacă mă port urât cu tine, o să te porţi şi tu urât cu mine. Distrugere reciproc garantată.

Dr. House: Ce mai e viaţa fără capacitatea de a lua decizii tembele?

Dr. Wlison: Eu tratez pacienţi luni întregi, poate chiar ani, nu săptămâni ca tine.
Dr. House: Da, dar eu sunt mai înalt.

Dr. House: Ştii că se zice că nu poţi trăi fără dragoste? Ei bine, oxigenul e şi mai important.

Ramona: Ginecologul meu a murit de curând. Era drăguţ. Avea mâini calde.
Dr. House: Acum nu mai are.

Dr. Foreman: Nivelul de saturaţie cu oxigen e normal.
DrHouse: Nu e normal, are o deviere de 1%.
Dr. Foreman: E în intervalul normal. E normal.
Dr. House: Dacă ADN-ul ei ar avea o deviere de 1%, ar fi delfin.
Dr. Chase: Ai o tomografie programată în 20 de minute. Foreman n-a reşit sa facă rost de aparatură mai devreme.
Dr. House: Vă învăţ să minţiţi şi să înşelaţi şi să furaţi şi imediat ce mă întorc cu spatele voi iar faceţi pe corecţii.

Dr. Wilson: Ştiai că ţi-a murit telefonul? Îl pui vreodată la încărcat?
Dr. House: Se încarcă? Eu cumpăram mereu unul nou.

Dr. House: Hai să votăm: cine crede că nu-s întreg la cap? Şi cine crede că am uitat un fapt neurologic elementar? Cine crede că există o a treia variantă? (Dr. Chase ridică mâna să voteze.) Foarte bine. Care e a treia variantă?
Dr. Chase: Habar n-am. Aţi întrebat doar dacă cred că există.
DrCuddyTu chiar te gândeşti  o omori.
DrHouseDoar puţinşi după aceea o aduc înapoi.
DrCuddyAbineîn cazul ăsta -i drumulDe ce mai stăm la discuţii?

DrWeberNu poţi testa nimic pe un creier cu anomalii.
DrHouseCe îngust la minte eştiNu are anomaliiEste deosebit.

DrHouseVezidin cauza bastonului toată lumea presupune  sunt pacient.
DrWilsonŞi atunci de ce nu îţi pui halat albca noi toţi?
DrHouseNu vreau  creadă  sunt doctor.

DrHouseDacă vorbeşti cu Dumnezeueşti credinciosDacă Dumnezeu vorbeşte cu tinesuferi de o psihoză.

DrWilsonAi găsit persoana perfectăşi ai dat-o în bară.
DrHouseAi vazut ce pantofi avea!
DrWilsonNu  refer la ea.
DrHouseTe referi la Cameron.
DrWilson refer la orice femeie de care ţi-a păsat vreodată.
DrHouseCameron nu e asa perfectă.
DrWilsonNimeni nu e perfect.
DrHouseMaica Tereza?
DrWilsonE moartă.
DrHouseAngelina Jolie?
DrWilsonN-a făcut medicina.
DrHouseEhvezi  eşti pretenţios acum?

Dr. Cameron: Îi creşte tensiunea.
Dr. House: Şi mie. Dar eu mă lupt cu Divinitatea.

DrWilsonTrebuie  consideri asta un caz obişnuitFii tu însuţirecenepăsătordistant...
DrHouseTe rognu  pune pe un piedestal.

DrCuddyCe mai face prostituata ta?
DrHouseDrăguţ din partea ta  întrebiavea de gând  se facă directoare de spitaldar nu îi placea  le-otraga oamenilor tot timpul.

DrChasePutem vorbi?
DrHouseNu.
DrChaseChiar cred ...
DrHouse (întrerupându-l)Fie m-ai trădat şi cauţi iertarefie nu m-ai trădat şi cauţi  fii aplaudatOricum nu interesează.

Dr. Cameron: O să verific.
Dr. Foreman: O să dau un telefon.
Dr. Chase: O să ţin puştiu' în viaţă pentru o vreme, măcar.
Dr. House: O să iau prânzul.

Dr. Wilson: Sunt cu o pacientă.
Dr. House: E pe moarte?
Dr. Wilson: Nu.
Dr. House: Atunci poate să aştepte.

Dr. Cameron: Ce o să facem?
Dr. House: Mă gândeam să vă ascult teoriile, să-mi bat joc de ele, apoi să le urmez pe ale mele. Ca de obicei.


Dr. House: Încă e ilegal să faci autopsie unei persoane vii?
Dr. Cuddy: Eşti drogat?
Dr. House: Dacă e marţi, sunt praf.
Dr. Cuddy: E miercuri.

Dr. House: Vreau să te prefaci că piciorul tău e un pian.
Patrick: Piciorul meu nu e un pian.
Dr. House: Ştiu, tocmai de asta am zis să te prefaci.

Reactions: