Despre Paște

Deci , în primul rând vreau să vă urez un Paște Fericit! Cu această introducere legendară , vreau să trec la câteva opinii despre această sărbătoare. Mai precis vreau să vorbesc despre mersul omului la biserică , implicit și la Înviere. Nu am nimic cu această sărbătoare , o respect foarte mult , am doar ceva cu acei oameni care merg și se calcă în biserică. Nu am mai fost la o înviere de vreo 3 ani , parcă așa , de când am așteptat să iau lumină de la preot , însă am sfârșit să îmi aprind lumânarea cu bricheta. Când am fost la înviere , a fost un haos total , cum e pe la noi , în general. Oamenii se împingeau pe acolo , mai un pic și îți dădeau foc , o duhoare care îți scoate și ultimul fir din nas și mulți cerșetori. Cam așa se întâmplă pe la noi. Cel mai mult îmi place însă , acel ritual sau cum să îl numesc , când lumea se înghesuie să ia lumină de la preot. Păi să fiu sincer , decât să mă împing pe acolo , să mă mai calce lumea în picioare sau să îmi dea foc , mai bine îmi aprind lumânarea de la brichetă. Anul acesta nu mă mai duc , am zis că poate poate , dar avem aici lângă noi o biserică de lemn , nu de alta dar se înghesuie lumea și nu vreau să fiu martor cum o să o dărâme , sau îi mai dau foc. Pe străzi o să fie nebunie , sper să nu ia cineva foc. Alt lucru care mă deranjează este să primesc mesaje de la niște necunoscuți pe telefon , să le trimit înapoi mulțumindu-le , apoi să primesc ceva de genul: Nu ție am vrut să îți trimit , nici măcar nu te cunosc. Nu zău? Atunci de ce ai mai trimis , doar ai băgat numărul meu , nu a apărut așa deoadată acolo. Măcar fi recunoscător și nu îmi trimite mesaj înapoi. Dar na , ce să vrei de la așa oameni. Cu toate acestea , închei și acest post , nu înainte să vă doresc încă odată un PAȘTE FERICIT! Numai bine!

Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu