22 aprilie 2012

La frizerie

Bun , deci încă o întâmplare haioasă pe care am pățit-o acum vreo 3 luni. Avem așa: personajul principal (eu) , o frizerie de cartier , o babă care tunde și mulți nervi. Deci să începem.
Afară era soare , era o zi de vineri , când m-am decis și eu să mă duc să îmi tai părul sau mai bine zis să mă tund. Aveam părul mai mare , în încercarea mea de a-mi lăsa părul lung. Cum mă trezeam în fiecare dimineață cu părul în toate felurile , m-am decis să mă tund și să recunosc că nu îmi stă părul cum doream eu. Deci să continui , cum spuneam , era o zi de vineri , soare , eu ieșind de la școală , direcția frizeria unde mă tund de fiecare dată. Ajuns acolo , frizerițele îmi spun că trebuie să vin luni , deoarece au un program încărcat. Nu mai puteam să aștept până luni , așa că m-am dus să caut altă frizerie prin zonă. După ce am căutat vreo 20 de minute , am găsit una într-un bloc. Mi-am zis că nu poate să fie rău. Am intrat frumos , mi-am dat haina jos și m-am pus într-un scaun care sincer cam scârțâia. O babă , deoarece nu am cuvinte mai frumoase , a venit la mine , mi-a zâmbit , și m-a întrebat cum să mă tundă. I-am spus frumos și foarte clar: Pe margine cu 1 iar sus cu foarfeca , arătându-i și acest lucru. Bun , stăteam acolo și când bagă mașina , poziționează numărul , apoi îmi dă o dâră pe mijlocul capului cu numărul 1. Am rămas ca o stană de piatră. Ce puteam să fac , înafară să înjur? Doamnă dă-mi părul înapoi , pune-l acolo cu scuipilici înapoi! Nu puteam să mai fac nimic. Încă mă întreabă dupaia , e bine puștiule? Ce puteam iarăși să îi spun? Doamnă tundeți-mă ca la armată! Hai bagă mamaie!Unde ți-e îndemânarea de vacă botistă? Așa că am stat cuminte , până mi-a dat tot capul cu numărul 1. Arătam ca un pușcăriaș , parcă aveam nu știu ce boală. Toți râdeau , pe la școală , pe afară , prin autobuz. De atunci mi-am zis că merg doar la frizeria unde mă tund eu tot timpul , chiar dacă trebuie să stau și să aștept 1 săptămână. Nu mai vreau să apuc să mă duc la babe obsedate de război , să îmi facă freză de minge sau să își lase balele pe mine. Deci cu asta , am terminat și acest post. Numai bine!

Reactions: