Să nu ai încredere în unele persoane

Stăteam azi și mă gândeam profund la unele chestii pe care ași putea să le scriu pe acest blog. Pot să îmi scriu viața , pot să scriu despre sport , despre vreme , despre orice chestie care îmi vine în minte. Însă scopul meu , este să scriu posturi care să lase ceva în urmă , ceva sentimental pe care unii ar trebuii să le bage la cap. Poate nu reușesc tot timpul , poate scriu prostii , poate sunt un retardat , poate nu sunt la fel de bun ca și tine , poate nu scriu întotdeuna corect , dar întotdeuna voi scrie din suflet. Poate sunt baliverne pentru unii , însă pentru unii chiar au o valoare aceste cuvinte aruncate una după alta. Deci aceasta a fost doar introducerea , să trec și la post.
Astăzi , sau mai bine zis în vacanța aceasta , mi-am dat seama în cele din urmă de credibilitatea unor persoane. Înainte eram prieteni , ne ajutam reciproc , vorbeam mult , dar se pare că 1 persoană , sau mai multe se pot schimba ca vântul. Mai țin minte unele faze , din vară , când stăteam până seara târziu cu unele persoane , pe care chiar le-am considerat de încredere. Nu bag în oala aceasta toate persoanele , decât 1-2 , care mă cred de 2 lei , deși în trecut aveau nevoie de ajutorul meu , iar eu ca un om bun , cu suflet , le-am ajutat. Ce am primit în schimb? Păi am primit așa , batjocoră , bârfă pe la spate , înjurături și restul de prostii , pe care nu le mai suport. Adică să fiu sincer cu voi , nici nu credeam astăzi că mai pot să rezist în fața acelor persoane , care au o răutate de nedescris. Puteți să mă faceți tâmpit , retardat , cum doriți , dar este punctul meu de vedere. Am și argumente , însă nu vreau să le arăt aici pe blog. Știi acele persoane care azi vorbesc cu tine , îți sunt prieteni foarte buni și mâine parcă ceva s-a schimbat? Eee, despre acele persoane vorbesc acum. Eu am început să le spun gunoaie , acuma nu știu dacă e cuvântul potrivit , însă eu l-am ales pe acesta. De azi , o spun cu mâna pe inimă , o să am încredere în familie , și în maxim 4-5 persoane , pentru că mi-am dat seama că nu merită restul , atenția , bunătatea și ajutorul meu. De ce să sufăr eu , mai bine să sufere ei , deoarece au pierdut un om pe care nu îl găsesc la orice colț de stradă și cu toate acestea spuse închei și acest post , făcând din nou atac la unele persoane. Numai bine!


Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu