Un simplu câine?

Mai gândește-te! Nu e vorba de orice câine , ci este un câine special. Nu este al meu , nu este al tău care probabil citești acest post , este un câine a-l unui om care s-a dus. Din câte am auzit , câinele are 8 ani , este de talie mică , și de când stăpâna a murit , stă în fața blocului așteptând-o. Noii proprietari , sunt niște oameni afurisiți , s-au mutat acolo în apartament și au dat săracul cățel afară. De 4 zile stă în ploaie , vânt , noapte , zi așteptând. Mie sincer chiar îmi pare rău de acel cățel , dar nu am ce să fac. I-am dus ieri ceva de mâncare , m-am dus să îl mângâi , dar tot acolo stă. Am și o poză cu el. Numai bine!
Share:

3 comentarii:

  1. Sărăcuţul.... :-< nu degeaba se spune că aceste animale sunt cei mai buni prieteni ai omului. Şi faţă de oameni, câinii rămân cei mai buni prieteni chiar şi după moarte...

    RăspundețiȘtergere