Nu mă placi?

Vroiam să continui cu încă o propoziție dar este prea vulgară și am zis să o las așa. Despre ce vreau să vorbesc? Despre prieteni , despre cuvinte , întâmplări și alte chestii. Nu am mai scris de mult , am lăsat blogul în paragină , mai ales de când am pierdut domeniul. Acuma vreau să îmi revin încetișor. Poate nu o să citească multă lume acest post , chiar nici nu vreau , vreau un singur lucru: Cine îl citește să înțeleagă măcar despre ce mă chinui eu aici să explic. Sunt sigur că toți am trecut prin așa ceva. Este vorba despre oamenii care se comportă frumos cu tine când ești în preajmă , apoi când nu mai ești prin preajmă , te înjură , vorbesc despre tine , parcă totul ar fii într-un film. Am pățit și eu , și tu și ăla. Chiar dacă o să râzi , poate când mă întâlnești o să râzi de mine , o să îți bați joc de mine că am scris prostii dar chiar știu că ți s-a întâmplat , așa că eu nu pierd nimic , doar tu pierzi , deoarece nu recunoști. Întotdeuna am vrut să fiu puternic în aceste situații , dar de multe nu am mai reușit. Pur și simplu nu am reușit. Asta a fost să fie. O să fiu mai atent când o să îmi aleg prietenii. Nu prea știu dacă am răscolit ceva prin creierul vostru , dar măcar am încercat să vă arăt în ce lume trăim. Numai bine!


Share:

Un comentariu: