Facebook-ul prostește

Da , vezi și tu bine despre ce este vorba. Vreau să îmi bat joc de persoanele care stau foarte mult pe Facebook și publică diferite statusuri care mai de care , cu îndrăgostiți , cum că l-a lăsat ăla sau aia , cum că e nu știu pe unde , etc. Să fim serioși , dacă stăm să ne gândim mai bine , acuma vreo 4-5 ani a fost Hi5-ul , unde erau cocalarii și pițipoancele. De ce nu vă mutați vă rog acolo , să scrieți cât vreți despre prosteala voastră , doar lăsați-ne pe ăștia cu mai multă minte pe Facebook. Deja am început să fiu scârbit de unele persoane , care pur și simplu au devenit prea obsedate ca să zic așa de acest fenomen. Înțeleg dacă scrii că ești prin oraș , alea alea , dar nu trebuie să scrii de fiecare dată când pleci de la calculator , nu trebuie să îți dai check-in în budă , nici în bucătărie. Multă lume dă share la unele poze cu mesaje să pară cool. Dacă dai share la o poză , de exemplu cu mesaj de iubire , eu sincer nu dau 2 lei pe tine , nici nu mă interesează , deoarece știu că ești o curvă în viața reală. Dar când prostia e prea mare , trebuie să explodeze undeva. Și unde anume? Pe Facebook normal. Să vadă toată lumea. Și să îți mai zic ceva , dacă dai share sau publici o poză nu înseamnă că ești cult. Multă lume crede că e cultă , că vai a dat share la o poză cu mesaj. Nu știu ce să zic , că dacă mă pun scriu 30 de pagini despre proști. Numai bine!
Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu