Care Rambo?

Bună din nou. Astăzi vreau să vă povestesc o întâmplare haioasă , dar în același timp și una tristă.

Totul a început dimineața la ora 7. După ce am așteptat 30 de minute după autobuzul 32 (că da , dacă ninge un pic , nu mai ajunge la timp) , m-am urcat în el , m-am pus frumos jos pe scaunul care era înghețat (după cum zice și un prieten: Ne dați și noua puțină căldură , sau trebuie să aduc caloriferul de acasă). Stând frumos pe scaun , vorbind diferite lucruri cu 2 prieteni , neavând chef de nimic , urcă la un moment dat o femeie de vreo 40 de ani , slabă , femeia șnur , cu 42 la picior , păr scurt și atitudine de Rambo. Nimic ieșit din comun până acum. Doar că la un moment dat , ea mai nesimțită i-a zis la unu ce stătea cu prietena în picioare următoarea frază: ,, Marș mai încolo , că te pocnesc,,. Frumos tanti , aplauze vă rog , aplauze. Doar că aceea femeie nu știa că s-a pus cu un Rambo 2 , care nu s-a lăsat ușor , luându-se cu ea în gură. Urmează următorul dialog care sincer mi-a făcut dimineața și mai proastă.
-Rambo 1: ,, Tu nu auzi să pleci , marș de aici că nu am loc,,
-Rambo 2: ,, Ce vrei mă , vrei să te lovesc?,,
-Rambo 1: ,, Tu să mă lovești pe mine , vrei să te pocnesc , zi vrei?,,
-Rambo 2: ,, Taci dracu , că deja mă enervezi,,
-O babă haioasă care a învățat dume de pe TrinitasTV: ,,Terminați vă rog , e Sfânta Vineri!,,
Eu (mai din spate): ,,Vă rog terminați , vine Sfânta Sâmbătă!,,
După care totul se termină , Rambo 1 coborând cu o stație înainte de Rambo 2.

Deci concluzia? Nu vă luați în gură cu Rambo! Baba cu TrinitasTV câștigă.
Share: