Despre școală

Bună seara. Astăzi vreau să vă vorbesc despre un subiect pe care mulți îl comentați , dar de multe ori o faceți într-un mod foarte stupid , fără sens. Școala! Este activitatea de zi cu zi a tinerilor , cel puțin așa ar trebuii să fie. Dar să lăsăm asta la o parte și să intrăm direct în ,,zamă,,.

Mulți vorbiți despre școală , însă puțini înțelegeți sensul cuvintelor pe care le rostiți. Pentru mulți școala este totul , ei învață la toate orele , se întâlnesc cu colegii , își fac toate temele , etc. Însă stau și mă mai gândesc dacă această școală despre care vorbiți se află în România , sau doar aberați și voi. Eu nu înțeleg rostul cuvintelor  în care ridicați școala în slăvi. Adică nu poți să spui direct: ,,Școala este de tot căcatu` în România„? Eu sunt ăla care o să îți spună asta pe față de fiecare dată , nu am nevoie de poezii , citate celebre , sau alte căcaturi în care să descriu școala. O descriu din propria inițiativă și așa mi se pare cel mai bine , dar și normal. De ce să o iau pe arătură și să spun că , școala este foarte bună , când este proastă , cade pe tine și are profesori incompetenți , dar și care put?. Însă are și părți bune , poate 5%. Este vorba despre unii profesori care chiar te învață ceva , cărora chiar le pasă de tine. Dar să menținem proporțiile. E doar o rază de lumină , care poate peste vreo 40 de ani o să se transforme în soare. Deci cam atât de la mine , mă numesc Robby , aka BandOfBrothers , iar acuma îi pasez cuvântul lui Gaby.PA!

Sara bună. Ce să mai zic și eu că tot ce era de zis le-a spus Robby mai sus.
 Pot să spun ce mi s-a intamplat astăzi cand a fost simularea de bacalaureat la biologie. Când toate clasele de a IX-a, X-a, XI-a stau acasă,  numai clasei noastre ni s-a spus să venim la școală de la ora 9. Eu unul am venit la școală ca să am de unde să mă întorc și mi s-a mai și spus că facem chimie și geografie.cand noi de fapt aveam cu totul și cu totul alte ore în program și în plus toți profesorii sunt la supravegheat. Deci ce să mai spun despre școala și sistemul școlar când peste tot este o harababură, o dezordine și nu își mai dă nimeni interesul. Când în școală niciodată nu o să vezi că va fii vina profesorului , întotdeauna vina trebuie să îi aparțină elevului oricât de multe argumente și dovezi ar aduce acesta. Cam atât pentru azi, salut și o seară bună.

Share: