Nu trebuie să scriu filozofic

Bună din nou. Astăzi vreau să vorbesc despre felul meu de a scrie , felul altora de a scrie dar și motivul pentru care nu prea folosesc cuvinte mega-inteligente în posturi.

După cum vezi și tu , eu sunt omul acela care spune lucrurilor pe nume , înjur , scriu frumos , fac din asta o ciorbă. Nu sunt omul acela care se chinuie să scrie cuvinte pe care numai el le înțelege. Nu sunt omul acela care caută în DEX diferite cuvinte , care apoi să apară în post , neînțelese de nimeni. Si da , nu sunt incult , sau prost pentru că nu folosesc acele cuvinte , sunt doar eu , care scriu pentru orice om , și pentru acela care abia începe să învețe să citească , dar și pentru acela care citește de rupe. Sunt doar EU într-un singur cuvânt , este stilul meu. Eu zic că așa m-am făcut cunoscut în blogsfera românească. Acuma fiecare are părerea lui.Nu contest pe nimeni.

Și acum în încheiere , vreau să vă mai spun ceva: Dacă scrii posturi care conțin cuvinte intelectuale , nu înseamnă că acest lucru te face om deștept/inteligent. Spusă de mine așa mai direct. Numai bine!
Share: