Sunt blogger din 2003

Bună seara. Astăzi vreau să vorbesc despre evoluția mea ca blogger. Știu că am mai făcut acest lucru , chiar de foarte multe ori , dar astăzi vreau să vorbesc mai amănunțit.

Totul a început la vârsta de 9 ani. Știi și tu moda aceea cu oracole , jurnale , etc. Din ziua în care mi-am văzut cel mai bun prieten scriind într-un jurnal pe care îl ținea sub pat , am decis să încep și eu să scriu , într-un jurnal cu Spider-Man dacă îmi aduc bine aminte , cumpărat de la magazinul de la colț. Era o nouă provocare pentru mine , sincer chiar nu credeam că o să ajung vreodată să îmi scriu gândurile , emoțiile , adică totul pe acest blog. Poate o să mă faci prost pentru faptul că am zis că sunt blogger din 2003. Păi sincer nu prea ai de ce , eu sincer mă consider blogger , deoarece am început să îmi scriu gândurile , întâmplările , toate cele petrecute, pe niște foi , cum fac și în ziua de azi , numai că stilul și metoda au fost schimbate. Acum să trecem la scrisul pe calculator/internet , deoarece astăzi de aici vă scriu , din fața unui laptop , care sincer mi-e ca o oglindă către voi. Adică eu stau în spatele ei , scriu , iar voi cei care îmi citiți posturile simțiți bunătatea , răutatea , gloria pe care o valorific în fiecare post în parte.

Experiența mea ca blogger având o pagină personală de internet , unde pot să mă exprim tuturor, a început la vârsta de 12-13 ani. Îmi aduc foarte bine aminte de zilele petrecute cu Dănuț (Daniel) când încercam să găsim metode de a face bani prin intermediul internetului. Căutând așa puțin pe net , am dat de diferite site-uri care au avut ca idee principală, crearea unui blog. De atunci , din ziua respectivă mi-am deschis primul blog , având domeniul free pe wordpress. Nici nu mai știu sigur cum se numea , dacă nu mă înșel ,,kocsis-robert,, , dar nu vreau să vă mint , de aceea o lăsăm așa. După aceea , anul ce a urmat , mi-am cumpărat primul domeniu , tot ajutat de Dănuț. Știu că era cu 1 zi înainte de Crăciun , Dănuț fiind la mine , jucându-ne pe calculator , căutând un nume , îi veni lui în minte numele pe care îl folosesc și astăzi și anume KRobby.(dacă nu știți de unde se trage acest nume , vă explic eu. Vine de la numele de familie: Kocsis , de unde am luat K-ul și prenumele Robert , pe care l-am transformat în Robby , deoarece așa mă strigau toți când eram mic și așa a ieșit KRobby). Țin să îi mulțumesc lui Dănuț încă odată pentru că m-a adus pe această cale să îi zic așa , și anume de a-mi exprima sentimentele , gândurile pe internet.

Acum să trecem mai departe. După ce am avut acel blog , știu că am avut o perioadă de jumătate de an , chiar 1 an în care nu am mai scris din diferite motive. După aceea , am avut un blog găzduit gratis pe nshost , apoi am intrat la liceu , unde am dat de Bruno. El a fost cel care m-a ajutat să îmi creez blogul intitulat: KRobby.Com. Îi mulțumesc și lui , pentru a mia oară , pentru că m-a ajutat foarte mult , s-a certat chiar și cu cei de la hosting pentru blog. După ce am avut până în clasa a 10-a spre a 11-a blogul , nu am mai plătit hosting-ul și nici domeniul și așa l-am pierdut. Am avut după aceea , în a 11-a , KRobby.Net , pe care l-am pierdut în 2012 , tot din pricina neplătirii hosting-ului și implicit domeniului. Astăzi după cum se vede scriu de pe un hosting și domeniu free , de la Blogger și am în plan să îmi cumpăr un domeniu și un host pe viitor. În perioada aceasta am scris pe cele 5 bloguri peste 1700 de posturi , pe acesta numai 483 , respectiv 484 cu acesta. L-am avut și îl am lângă mine pe Bruno , pe Maghiș Daniel , care de multe ori îmi dă niște idei foarte bune , chiar dacă nu știe acest lucru , i-am avut alături pentru o perioadă scurtă de timp pe Deea , Mary , Roxxy (care sper că o să mai scrie pe blog , deoarece mi-a promis , deci vezi că nu am uitat) , pe Mădă , pe Daniel ,pe Adi (care încă îmi dă idei foarte bune) și implicit eu. Tind pe această cale să le mulțumesc din tot sufletul , pentru ajutorul acordat. Vă mulțumesc și voua din suflet , cei care citiți aceste posturi pe care le scriu și în încheiere vă doresc numai bine!
Share: