1 aprilie 2013

Botez

Buna din nou. Astazi vreau sa vorbesc despre o caseta deaia video pe care am gasit-o cautand prin lucrurile mai vechi. Este vorba despre caseta video care avea pe ea botezul meu. Bai , deci pe langa aceea caseta am gasit si aparatul ( nu imi vine cum se numeste ) . L-am bagat la televizor si pac. A inceput filmul. Pot sa spun ca sunt vedeta in propriul meu film :)). Woai , deci nu am mai vazut de mult aceea caseta , de vreo 10 ani , cam asa. Ce mic eram , zici ca eram o sticla de Coca-Cola. Acuma sunt imens. Nici nu ma recunosteam acolo pe caseta. A fost o bucurie sa revad caseta care a fost filmata in 94`. Ce schimbare comparativ cu ziua de azi. Daca pe atunci se filma cu o camera veche , care abia se vedea color , acuma toata lumea filmeaza Full HD. Dar sa va mai spun un lucru. Aceea caseta a rezistat peste 19 ani. Se vede ca in prima zi in care a fost folosita. Deci daca punem acuma pe un DVD , credeti ca o sa reziste 20 de ani? Eu cred ca nu , pentru ca se v-a zgaria. Oricum , este ceva foarte frumos ce am vizualizat.

 Recomand aceste exemple de invitatii pentru botez ..
Reactions: