15 aprilie 2013

De ce e mai bine sa stai la casa

Buna din nou. Astazi vreau sa va vorbesc despre importanta casei. De ce este mai bine sa stam la casa? Pai este simplu. Eu sincer am crescut la casa de mic copil. Atat la bunici cat si acasa. Nu asi da casa pe bloc in veci. Adica la bloc sunt unele regului foarte stupide. Vecinii sunt foarte nebuni , in unele cazuri desigur. Dar la casa e cu totul altceva. Adica pot sa stau afara in curte , pot sa fac diferite lucruri , un gratar , sa ma joc , sa ma dau in leagan si cele. Dar la bloc nu prea ai ce sa faci. De exemplu la casa am gradina. Acolo imi pun diferiti pomi , diferite legume , diferite plante , etc. De aici scot unele mancaruri care sunt 100% bio. De exemplu eu cultiv pentru mancare si pentru uz casnic , rosii , castraveti , dovleci , morcovi , usturoi si diferite alte legume. Pe langa aceste legume strang an de an prune , caise , piersici , mere , pere pentru a face gem si dulceata. Deci e mai bine sa stai la casa , este doar o parere , dar cred ca multi o sa imi dea dreptate.

Recomand branza bio cu chimen si sirop natural de zmeura .
Reactions: