16 mai 2013

Fumatul

Buna din nou. Astazi vreau sa va prezint un subiect pe care foarte multa lume il discuta. Este vorba despre fumat. Eu nu fumez , si credeti-ma multi au vrut sa imi dea , dar am refuzat. Nu suport tigara. Deci ca sa incep sa fumez , pe langa sanatatea distrusa mai dau si o gramada de bani. Chiar astazi am vorbit cu cineva care mi-a zis ca stie o femeie care fumeaza , dar nu are bani sa ofere mancare familiei. Deci asa ceva. Adica tu nu ai ce sa pui pe masa , dar tu fumezi. Stiu ca se spune , ca e foarte greu sa te lasi , ca anturajul te-a pus sa fumezi , prietenii si restul , dar in primul rand e vina ta. Adica daca tu nu vroiai sa fumezi , nu te poate obliga nimeni. Dar tu cum vroiai sa te lauzi ca ai o tigara in gura , ai incercat si ai ajuns sa fumezi 1 pachet de tigari pe zi. Mai dai si 15 lei pe un pachet de tigari. Eu de 15 lei mai bine manc ceva , decat sa fumez. Toata lumea spune ca e greu sa te lasi , si chestii deastea. Poate e greu , nu contrazic pe nimeni , dar cu tarie poti sa te lasi. Daca nu asa , atunci exista si unele metode de a te lasa , eu stiu ceva plasturi , tigari electronice , etc . Nu stiu cat de bune pot fi , dar eu zic ca nu e greu sa incerci. E bine pentru sanatatea ta. Numai bine!

Recomand atomizoare tigari electronice si baterii pentru tigara electronica .
Reactions: