11 mai 2013

Nunta

Buna din nou. Astazi vreau sa vorbim despre nunti , dar si despre cereri in casatorie. Nunta este un hop foarte mare , atat pentru barbati cat si pentru femei. Sau cel putin asa trebuie sa fie. Eu inca sincer nu ma gandesc la nunta , dar am fost la o gramada si pot sa va explic importanta ei. Sau cel putin asa cred , nu ma doare mana sa va prezint unele momente. In primul rand vreau sa va prezint nunta unui bun prieten. Totul a inceput prin cererea in casatorie. A fost ceva iesit din comun. El fiind foarte bun in prelucrarea lemnului , a sculptat in interiorul unui copac din gradina sa , portretul fetei iubite alaturi de el. Apoi mai jos a scris Vrei sa te casatoresti cu mine si tot asa. A fost ceva foarte frumos , pacat ca nu am poze sa va arat. Saracul a lucrat mai bine de 4 luni pentru a sculpta acele portrete. Apoi a sosit nunta , care a fost una imensa. Peste 400 de invitati , care au sarbatorit pana in ziua. Eu sincer nu am rezistat atat , am plecat pe la vreo 4 dimineata , deoarece cu 1 zi inainte am avut o zi grea. Dar totul a fost foarte bine gandit , chiar si furtul miresei a fost ceva fantastic. Nu stiu ce sa va mai povestesc , dar o sa fac rost de poze si o sa le postez sa vedeti despre ce este vorba. Numai bine!

Recomand marturii de nunta de la Memoires dar si urmatoarele invitatii de nunta de la Memoires .
Reactions: