Nu mai avem voie să vorbim în autobuz

Bună din nou. Nu prea am timp să scriu până după BAC , dar vreau să vă povestesc ceva ce mi s-a întâmplat astăzi. Veneam eu frumos de la școală , acolo unde am fost să susțin proba orală la Limba și literatura română. Până aici nimic interesant.
Să vedeți ce pățesc în drum spre casă. Iau frumos autobuzul și în timp ce eram în el , sun și eu un coleg să îi povestesc cum a decurs proba. Scot telefonul și sun. Prietenul răspunde. Stau cu el și îi povestesc vreo 4-5 minute după care mă întrerupe un retardat , scuzați-mi limbajul , dar sincer o să îmi dați dreptate mai încolo. Și iată discuția purtată de mine cu el și încă 2 amici de-a lui.
El: Bă prostule oprește odată telefonul că nu avem noi chef să auzim părerea ta desăre BAC și mai ales să auzim ce s-a petrecut acolo.

Eu: Auzi domne! Ne cunoaștem noi cumva?
El: Ești un prost , închide telefonul ăla odată! * telefonul meu fiind închis de vreo 2 minute.
Eu: Auziți , vă rog frumos să tăceți. Nu vă convine , coborâți. Eu nu am țipat , am vorbit încet și frumos , care e problema dumnoavoastră că eu vorbesc la telefon , atât timp cât sunt civilizat.
Prietenul retardatului: Auzi băi băiete , dacă ești mai bine îmbrăcat , ai un telefon mai performant și minute , nu îți dă dreptul să vorbești despre BAC în autobuz.
Eu: (nemaiputând de nervi) Auzi domne mai dute în pula mea , că eu nu sunt sclavul tău , să te ascult. Ce nu mai are omul dreptul să vorbească despre un subiect anume , că sari tu cu gura repede? Așa că mai taci în pula mea! Și am coborât , deoarece am ajuns la destinație.

Deci concluzia este că , dacă ai un telefon mai bun , ai o pereche mai bună de pantaloni și o cămașă nu mai ai voie să vorbești la telefon. A da și să nu uităm de prețioasele minute. Deci da , în România se plantează palmieri , se fac autostrăzi de 20 de ani , se cultivă fel și fel de plante și se fac toate căcaturile , dar lumea rămâne în urmă mintal. Numai bine!
Share: