13 august 2013

BizCaf

Cel de-al doilea post pe ziua de azi este legat tot de un concurs și anume Promovarea site-ului de anunțuri gratuite BIZCAF , în care premiul cel mare este o tabletă Allview AX2 Frenzy. După cum v-am mai spus și în articolul precedent , nu prea îs eu ăla cu câștigarea premiilor , dar cum se zice : Încercarea moarte nu are. Deci să începem.
BIZCAF , este după cum vă spuneam un site unde postezi anunțuri gratuite. Pe acest site o să găsești o grămadă de anunțuri. Merită să încerci pe cuvântul meu. Părerea mea este că acest site are o interfață plăcută , deoarece găsești repede tot ce cauți. Dacă vrei anunțuri imobiliare dai un singur click jos când intrii pe site și gata. Pe alte site-uri când am intrat , mi-a fost tare greu să găsesc unele domenii care mă interesau. Dar aici totul e simplu și rapid. Și lucrul cel mai important după părerea mea , este faptul că anunțurile sunt gratuite. Deci dacă nu vrei să dai nici un ban și vrei să vinzi , închiriezi , cumperi ceva, atunci aici ai oportunitatea. Din nou fac comparația cu alte site-uri , care te pun să plătești peste 10 lei. Păi de ce frățioare? Adică tu prin vizitele acestea și publicitățile care sunt cu zecile , nu poți scoate ceva bănuți. De ce să plătesc dacă pot să postez gratuit. De ce să nu fac ceva cu 10 lei. În ziua de azi 10 lei dacă-i ai sau nu , nu este același lucru. Eu prefer să îi am și pe lângă mine alți zeci de oameni , dar care poate nu au aflat încă de existența BIZCAF. M-am uitat așa puțin peste anunțurile din Timiș și am văzut că nu sunt chiar puține , deci asta este ceva foarte bun. De acuma iau în calcul când vreau să cumpăr ceva , să intru și pe BIZCAF. Chiar am văzut acum în timp ce mă uitam peste anunțurile din Timișoara unele lucruri pe care am vrut mai demult să le cumpăr , la preț foarte mic , dar pe care le-am cumpărat cu preț dublu de altundeva. Deci epic fail. De acuma prima oară mă uit aici , după care caut altundeva. Numai bine și sper să câștig.


Reactions: