7 aprilie 2013

Cum sa mergi la sala

Buna din nou. Astazi vreau sa va prezint si eu unele chestii pe care le-am invatat de la un bun prieten , si anume despre mersul la sala. Toata lumea spune ca mersul la sala este un lucru foarte usor. Deci sa va prezint indicatiile:
1. Inainte sa mergi la sala , trebuie sa fii odihnit. Muschii au nevoie de odihna. Nu putem sa lucram apoi sa mergem direct la sala , deoarece muschii sunt obositi , iar randamentul nostru nu o sa dea randament maxim.
2. Alimentatia este foarte importanta. Nu putem sa bagam fast-food-uri in noi si apoi sa mergem la sala crezand ca vom scapa de kg in plus.
3. Pentru inceput eu asi recomanda un antrenor. Toata lumea merge pentru prima oara si se baga la toate aparatele sau eu mai stiu ce. Un antrenor te poate invata 1 luna , zic si eu , apoi poti tu sa treci mai departe facand singur toate exercitiile. Nu faceti prostia sa va antrenati pe auzite.
4. Dupa cum spuneam si mai sus , alimentatia este importanta. Adica , eu sincer recomand un nutritionist , care sa iti dea un regim de mancare. Ei stiu mai bine , deci aici nu am ce sa exemplific. Numai bine!

Recomand aceste abonamente la sali de fitness pentru companii prin 7card si aerobic in tineretului prin 7 card
Reactions: