4 martie 2013

Descurcaretii

Buna din nou. Astazi vreau sa va prezint prietenii mei descurcareti. Deci eu ii admir , iar eu fac parte din ei , sunt si eu la fel de descurcaret , dar parca ei sunt mai buni. Acum sa incepem. Am mai multi prieteni care merg ca sa serveasca la nunti. Adica fac cate 2-3 milioane pe noapte cand prind cate o nunta. Nu stiu cum procedeaza dar idea este ca sunt descurcareti. Sa mergi sa servesti bauturi si mancare pentru o noapte si sa iei atat de multi bani , este ceva de admirat. Unii lucreaza 1 saptamana pentru banii astia , iar ei ii fac intr-o singura noapte. Respect din partea mea pentru ei. Uitati-va ca se descurca. Si ca tot venii vorba despre a fi descurcaret si de a face bani , vorbeam chiar ieri cu un prieten despre acest fapt. El imi spunea ca nu prea mai exista oameni care sa faca asa ceva , dar eu l-am contrazis si i-am demonstrat ca exista. Chiar daca nu exista multi , ei sunt. Nu totul se rezuma numai in a primii bani de la parinti si de a-i folosi eu stiu pe unde , mai exista si copii care lucreaza pentru bani si ii cheltuiesc in moduri diferite , stiind ca sunt banii munciti de ei.

Recomand invitatii de nunta memoires dar si aceste invitatii de botez online .
Reactions: