3 iulie 2013

Jucăriile

Bună din nou. Știu că este trecut cu puțin peste ora 12 , dar vreau să scriu un post despre jucăriile din trecut , comparate cu cele din prezent. Deci , ca să nu mai aud comentarii de tot felul , acest post o să conțină și plasare de link-uri. Da , vreau și eu să îmi fac ceva bănuți ca să îmi întrețin blog-ul. Pe viitor vreau să îmi cumpăr host și domeniu , deci dacă ai ceva de comentat mai bine te abții.

Acum să începem. Acest post îmi răscolește foarte multe amintiri. De la vârsta de 1 an , până acum am avut o grămadă de jucării. Tot felul , mașini cu telecomandă , mașini simple ( de acelea ce le împingeai și mergeau singure , da și erau din fier) , elicoptere , l-am avut pe Batman , Robin , Spider-Man , chiar și puști. La toate am ținut și încă mai țin , deoarece în pod mai am vreo 2 saci de jucării , cred că dobândite de la vârsta de 5-6 ani. Cel mai mult mi-a plăcut însă , o pistă de Formula 1 , pe care am primit-o din Germania. Setul avea 12 mașini , acestea venind cu mașinile de tractare , o pistă de aceea pe post de covoraș , stații de benzină , tribune și multe altele. Deci ca să vă spun că încă îl mai am , doar o tribună mi-a dispărut , în rest e totul perfect.

Acum să vorbim despre jucăriile din ziua de azi. În ziua de azi , foarte multe jucării sunt făcute să reziste maxim la 2-3 folosiri , după care se rup. Am văzut la foarte mulți copii , diferite personaje din benziile desenate , cu care se jucau și după o folosire de o zi , își pierdeau un picior sau o mână. Și la noi se mai rupeau , dar să fim serioși , nu chiar atât de repede. Știu că dacă se rupea o mână , dădeam o gaură prin mână și îi puneam un șurub. În ziua de azi dacă s-a rupt , l-am aruncat , așa percep cei mai mulți. Pe vremea mea , nu prea ne permiteam să aruncăm așa de repede orice jucărie. Dar na , în fine , vremea s-a schimbat împreună cu percepția omului.

Acuma în final , vreau să vă prezint 2 jucării care chiar mi-ar fi plăcut să le am când eram mic și vorbesc foarte serios : Primul este Hydro Tag , adică acest pistol l-am văzut la televizor , l-am văzut la un prieten și mi se pare super tare. Bate la o distanță incredibil de mare , chiar m-am jucat într-o zi cu el și mi s-a părut super. Numai bun pentru o zi de vară răcoroasă. Iar cel de-al doilea produs , l-am văzut la televizor , dar și pe stradă, la diferiți copii. Prima oară nu știam ce e. Băteau o cratură și aceasta scotea sunete. Se numește Smasha Ballz și mi se pare super , adică scoate niște sunete super amuzante. Faza e că dacă îl lovești tare se mișcă ciudat. Deci cam atât , numai bine!
Reactions: