13 august 2013

Permis de conducere

Bună ziua din nou dragi cititori. Astăzi vreau să particip și eu la un concurs în care premiul cel mare este o tabletă Allview AX2 Frenzy. Dacă mă credeți de când am blogul acesta am participat la mai multe concursuri , însă nu prea am avut succes , câștigând doar 1 dată. Premiul mi-a fost oferit de Annitu , pe această cale o salut din nou. Nu prea am succes , nu știu de ce , dar sincer chiar dacă nu era nici un premiu în joc , tot ași posta un post despre acest site , deoarece când am dat eu de carnet , de pe el am făcut zeci de chestionare. Chiar nu vă mint , am stat zeci de ore pe el făcând într-una chestionare. Rezultatul a fost unul pe măsură , am luat la sală 26 , adică maxim. Mulțumesc din tot sufletul PDC.
Deci în primul rând vreau să știți că site-ul Permis De Conducere și-a schimbat link-ul. Dacă aveți de luat permisul de conducere vă invit să faceți cât mai multe chestionare de pe el , ajută în cel mai bun fel. Pe lângă aceste chestionare , mai are și Legislația Rutieră , știri , și încă o grămadă de chestii, totul fiind bine structurat. Deci se vede că cine lucrează la acest site , își dă toată silința pentru a-l menține într-o stare bună de funcționare , estetică și alte chestii. Deci eu nu mai am alte chestii de adăugat , este cel mai bun site de chestionare după mine , dacă doriți să îl vizitați vă rog apăsați aici. Numai bine!


Reactions: