19 septembrie 2013

Comandă de pe CadouriPersonale.ro

Bună din nou dragi prieteni. Astăzi vreau să vă prezint un site foarte tare. CadouriPersonale.ro este după cum vă dați seama , un site de unde poți să comanzi cadouri personalizate pentru prieteni , familie , iubită ,etc. Pentru mine , sincer este o salvare și o să vă spun și de ce. De multe ori am tot căutat ce cadouri să ofer diferitelor persoane , am umblat zile în șir , dar de multe ori nu am găsit chiar nimic. Acum salvarea mea este acest site. Credeți-mă că dacă o să mai fie vreo ocazie , o zi de naștere ceva , de aici o să comand. Mai ales pentru fete/femei , unde cadourile sunt mai greu de găsit , o să intru mai ușor în secțiunea cadouri femei și o să comand de acolo , decât să mă duc prin diferite magazine și să nu găsesc nimic. Am intrat acum câteva minute și am văzut deja 3 cadouri foarte tari. Să vă prezint și site-ul în ansamblu:

Chiar când intrați pe el , o să vedeți o interfață plăcută , ușoară , dar mai ales una simplă , care prezintă încă de la început câteva cadouri ideale.

Sub acel simpatic ursuleț , găsiți categoriile , care după mine sunt puse exact acolo unde trebuie.

După aceea , mai sus aveți bara superioară , cum îi zic eu , acolo unde aveți următoarele secțiuni:

  • Despre noi
  • Cum cumpăr
  • Cum plătesc
  • Prima dată aici
  • Satisfacție 100%
  • Mărturii clienți
  • Reduceri și oferte
  • Blog
  • Contact
Secțiunea DESPRE NOI , prezintă în ansamblu site-ul CadouriPersonale.

Secțiunea CUM CUMPĂR , prezintă modalitatea de plată.


Secțiunea CUM PLĂTESC , prezintă modalitățiile de plată.

Secțiunea PRIMA DATĂ AICI , prezintă tot ce ar trebui să știi despre Cadouri peronale.

Secțiunea SATISFACȚIE 100% , ne prezintă garanția că produsele comercializate de ei ne vor satisface pe deplin.

Secțiunea MĂRTURII CLIENȚI , ne prezintă bucuria cât și mărturia cliențiilor.

Secțiunea REDUCERI ȘI OFERTE , prezintă abonarea la newsletter , prin care puteți să primiți oferte și reduceri de pe site. 

Secțiunea BLOG , prezintă blog-ul lor , în care văd că postează diferite sugestii , etc. Vizitați-l și o să vedeți.

Secțiunea CONTACT , prezintă modașitatea prin care puteți să dați de ei. După cum văd , are sediul în Constanța. 



Eu vă urez comenzi plăcute și NUMAI BINE! :D


Reactions: