15 octombrie 2013

Alege cele mai bune statii auto dar si cele mai bune sisteme GPS

Sistemele de navigatie GPS au devenit un bun de uz aproape indispensabil in zilele noastre, asa ca mi-am zis : De ce sa nu am si eu unul ? Si de ce nu pe unu dintre cele mai bune ! Pe internet am gasit modelul TTi L559. Este dotat cu 4 Giga Biti de memorie interna, dimensiunea ecranului de 5 inch, soft preinstalat cu harta Europei, sistem de operare Windows CE 6.0, rezolutie ecran 480 x 272 pixeli , frecventa procesor 533 MHz, memorie DDRAM 128 MB, memorie ROM 128 MB, meniu atat in limba romana cat si in limba engleza, , formate acceptate AVI, MP3, JPEG, WMA, tip card suportat microSD, alimentare 12 - 14,4 V c.c., dimensiuni (L x H x G) 118 x 78 x 18 mm / 0,172 Kg , de asemenea mai contine si : navigatie portabila, cablu de alimentare bricheta 12V c.c. , cablu alimentare 220V c.a., cablu USB, stilou pentru ecran (touchpen), telecomanda si manual de utilizare. Cu aceste dotari nu avea cum sa nu ma convinga sa il cumpar. In cosul de cumparaturi am mai adaugat si o statie emisie receptie foarte ieftina. Daca sunteti interesati puteti incerca chiar aici !

Reactions: