30 octombrie 2013

Biciclete fara pedale

Am cumparat mai demult de pe bestkids un carucior peg perego si mi-a placut foarte mult ca a fost de calitate. Chiar si acum il mai am chiar daca baiatul a crescut mult si nu mai sta in carucior. Are deja 4 ani asa ca m-am gandit sa caut niste biciclete fara pedale. Asa isi antreneaza muschii de la picioare si se poate distra mai mult. Si eu cand am fost mic aveam bicicleta fara pedale, insa facuta din improvitatii. Eu vreau insa sa ii cumpar copilului meu doar lucruri de calitate. Iti recomand si tie sa intri pe bestkids. Aici sunt foarte multe lucruri de calitate, iar preturile sunt destul de mici. Daca esti in cautarea unui tapet pentru camera copilului, atunci vei gasi pe bestkids cele mai frumoase modele cu personajele favorite ale copilului tau. Pe acest site au si mobila personalizata pentru camera bebelusilor asa ca poti face cea mai tare camera in care copilul tau sa se simta cat mai bine.

Recomand biciclete fara pedale si carucior peg perego.
Reactions: