22 octombrie 2013

Cele mai bune si mai ieftine lentile de contact

Cele mai ieftine lentile de contact se afla pe siteul http://www.optiness.ro/ . Imi place sa dau un plus de mister vietii mele, si cum ochii sunt oglinda mintii, ador sa ii colorez cu ajutorul lentilelor. Mai ales cand acestea sunt ieftine. Folosesc pachetul Lentilele Crazy Lens de pe site. Revin de fiecare data aici cand am nevoie de o noua pereche. Sunt cu inlocuire la 90 de zile. Fabricate din hidrogel, acestea ofera un confort de neegalat. Lentilele Crazy lens sunt create prin stratificarea a trei culori, oferind atfel o mai buna vizibilitate si o culoare mult mai intensa. Acopera complet culoarea ochilor mei, oferindu-mi un aspect complet schimbat, ceea ce ma face sa par aproape alta persoana. Pentru intretinerea lor folosesc solutia EyeLove Comfort 100 ml. Studiile clinice au aratat faptul ca solutia EyeLove Comfort prelungeste purtarea lentilelor de contact cu aproximativ 2 ore in loc de 10 ore purtarea poate fi prelungita pana la 12 ore. Acest lucru este posibil datorita gradului de hidratare mare a lentilei eliminand astfel senzatia neplacuta de uscare a ochilor. Eu pot confirma acest lucru. Sunt multumita de senzatia pe care mi-o ofera.

Recomand lentile colorate ieftine si lentile optiness.
Reactions: