15 octombrie 2013

Cum sa alegi cele mai bune masinute pentru copii

Tu i-ai cumpara copilului tau masinute electrice 12v? Eu nu prea imi fac curaj sa ii cumpar o astfel de masina deoarece mi-e frica sa nu se loveaasca. Am vazut la un prieten o astfel de masinuta si era destul de interesanta insa nu prea l-as vedea eu pe baiatul meu plimbandu-se in ea. Poate prinde viteza si se loveste de vreun zid. Prefer sa nu risc. Este destul de mic si nu vreau sa ma risc si sa am probleme cu el. I-am luat acum de pe bestkids un carucior graco. Am gasit acest carucior la un pret de doua ori mai mic decat in magazine. Imi place site-ul celor de la bestkids fiindca aici au foarte multe jucarii pentru copii. Iti recomand si tie sa intri pe acest site daca esti in cautarea unor produse de calitate. Pe bestkids gasesti tot ce ai nevoie la cele mai mici preturi. Intra si verifica si tu cele mai noi oferte.

Reactions: