17 octombrie 2013

Cum sa diminuezi amenziile

Politistii s-au inmultit, iar cand ma grabesc limita de viteza e ultimul lucru la care mai pot fi atenta. Pentru a mai diminua amenzile m-am hotarat sa imi achizitionez un detector radio. Se numeste Cobra XRS R7. Detecteaza urmatoarele benzi radar :banda X, banda K banda Ka super lungă, detecţie în banda Ku,VG-2 Detector de detectoare de radar, Spectre 1 - Detector de detectoare de radar. Sisteme de siguranţă cu care e dotata sunt: alerte din traffic, alerte stroboscop. Localizeaza camerele de luat vederi, si monitorizeaza viteza folosind sistemul GPS. Pe langa toate acestea alerteaza la depăşirea vitezei, are incorporta sistem digital de măsurare a vitezei, ofera informatii legate de latitudine/longitudine. Ce poti sa vrei mai mult de atat ? Eu consider ca nimic. Optional mi-am cumparat si o statie CB 27 MHZ pentru a mai discuta pe traseu cu alti conducatori date fiind conditiile vremii.


Reactions: