8 octombrie 2013

Cum sa iti amenajezi casa

Pentru amenajarea casei trebuie sa iei in calcul multi factori, cum este constructia camerelor, ce diametru au, cat masoara lungimea si latimea, cum sunt pozitionate ferestrele, usile. Toate aceste elemente folosesc la crearea unui design potrivit, marca a bunului gust. Dar ce sa ma fac eu care, simplu profesor de limba romana care niciodata nu mi-a placut matematica. Cum sa caracterizez eu aceste detalii, mie imi place linistea, poezia monorima, sau imbratisata. Cum nu m-am descurcat am contactat Art Deco Zone, le-am lasat un mesaj pe site, in cele din urma acestia m-au contactat foarte repede. Le- am expus situatia si i-am invitat sa imi vada casa pentru a ma ajuta la reamenajare. Le-am raspuns la toate intrebarile, am stabilit pretul – deloc scump. Am preferat sa aleg culoarea maron pentru tot mobilierul casei. Fiind un classic in viata nu stiu ce altceva as fi putut sa cer. Acum cand privesc casa inima imi tresare de bucurie !

Recomand Art Deco Zone - design interior si design interior pentru case.
Reactions: