17 octombrie 2013

Cum sa iti pui in ordine toate documentele

De curand am o noua firma de contabilitate. Am mare nevoie de un program pentru arhivare documente si am cautat pe internet solutia. Am gasit un site foarte interesant care dispune de un program ocr foarte interesant. Imi place mult de tot ideea celor de aici prin care imi pot arhiva toate documentele foarte simplu. Am nevoie de ceva util pentru firma mea si cu ajutorul caruia sa imi pot arhiva tot ce doresc in niste fisiere sigure. Acest site de management al documentelor este ideal pentru ce vreau eu. Il recomand tuturor celor care au nevoie sa isi puna in ordine toate documentele. Este un site special de pe care iti poti lua programul perfect pentru firma ta. Acum iti este mult mai simplu sa iti pui in ordine toate documentele. Intra pe site si tu si citeste tot ce vrei sa stii despre acest program OCR.

Intra pe site si citeste despre acest program OCR.
Reactions: