29 octombrie 2013

Cum sa obtii un avantaj in fata concurentilor

Spre deosebire de perioada comunista prin care a trecut tara noastra si nu numai, perioada in care traim in momentul de fata pune accentul din ce in ce mai tare pe calitate. Acest lucru este datorat si de concurenta care exista in momentul de fata in toate domeniile de activitate. Aceasta concurenta care exista in momentul de fata nu exista in timpul comunismului, deoarece atunci exista monopolul. Probabil ca mai sunt domenii de activitate in care inca mai exista monopol, insa acestea sunt foarte putine. In majoritatea domeniilor de activitate concurenta este una acerba. Pentru a rezista acestei concurente firmele incearca sa implementeze diverse strategii si campanii prin care spera sa obtina un avantaj in fata concurentilor. De fapt acesta este si unul din rolurile managerilor de marketing si anume de gasirea modalitatii prin care firma pentru care lucreaza sa obtine un avantaj in fata concurentilor. Acest lucru implica foarte multa cercetare, precum si acordarea unei atentii deosebite nevoilor consumatorilor finali.

Recomand hrp.
Reactions: