23 octombrie 2013

Lentile de contact de cea mai buna calitate

De curând o prietenă de a mea s-a gândit să îmi facă o surpriză. Ei bine, prietena asta a mea este bruneta. Însă nu un brunet de acela care bate spre castaniu ci unul care intimidează şi pământul când vine vorba de culoare, deci un brunet foarte închis. Cu toţii ne imaginăm o bruneta cu ochii căprui ori negrii, ei bine ea şi-a făcut albaştrii. Cum aşa? Purtând lentile de contact albastre. Rezultatul este uimitor când am văzut-o nici nu mi- a venit să cred că îi vin atât de bine. Iar partea bună şi frumoasă e că m-a convins şi pe mine să îmi cumpăr o pereche. E clar că eu nu am optat pentru un albastru atât de spectaculoas, ci pentru un albastru mai “liniştit”. Eu mi le-am cumpărat de pe Lensa. Şi sunt foarte mulţumită atât de calitatea lentilelor şi de preţul acestora. Au o multitudine de modele şi diferite culori. Pentru mai multe detalii intra pe site-ul lor şi convinge-te şi singură.

Acceseaza pagina si vezi detalii despre lentiile. 
Reactions: