Sunt aici

Bună din nou dragi cititori! Dacă a mai rămas vreun cititor atunci am pe cine să salut. Știu că nu am mai scris de mult timp , dar am fost ocupat. In cea mai mare parte am fost ocupat cu Facultatea. Adică să nu credeți că am avut de învățat si nu mi-am mai văzut capul , dar știți cum e când ești anul 1 la facultă și trebuie să te acomodezi. Totuși nu este o scuză. De aceea astăzi scriu primul post , iar de acum încolo o să încerc să scriu în fiecare zi , dacă nu zi de zi atunci de vreo 3 ori pe săptămână cel puțin. Despre ce să vă vorbesc astăzi? Să mă gândesc la un subiect care să fie interesant. Am mai multe dar astăzi vă povestesc despre ceva foarte trist și anume România cu întâmplările sale. Să începem.

Nu știu cum să încep povestea, așa că intru direct în subiect. În timp ce mă întorceam de la ora de sport , am luat ca de obicei 33-ul. Nimic neobișnuit până în urcarea în autobuz. După ce am urcat a venit și puhoiul de oameni , ca de obicei moși și babe , arătând mai bine decât foarte mulți tineri , machiați și îmbrăcați foarte elegant , ca pentru plimbarea de zi cu zi. Ce dracu doar e gratis RATT-ul , hai în el să vedem cum se usucă căcatul de cioară de pe geamul autobuzului , și da să vedem dacă s-a scumpit ceapa în piață , că acasă nu avem ce să facem. În fine , asta e altă treabă. Deci să continui. După ce am luat 33-ul și am stat lângă șofer , mi-am primit și vreo 2 înjurături de la acesta , pentru faptul că stau lângă el , am coborât la stația următoare , nu de alta dar îl mai luam și la 2 palme dacă mai continua cu înjurăturiile adresate despre familie. Am zis că mai bine cobor eu , decât să îmi pun mintea cu el. Deci după ce am coborât din 33 am luat 32-ul. Acolo totul bine până la un moment dat. La cam a 4-a stație a urcat un om care era invalid. Adică era în cărucior , era paralizat. Nimeni nu l-a ajutat așa că m-am ridicat eu cu încă un prieten și l-am băgat în autobuz. L-am aranjat pe locul acela de handicapați și am continuat drumul. După vreo 2 minute începe un om să îl înjure pe acel om din cărucior. Cauza? Omul trebuia să ajungă la  o destinație urgent. Cică din câte am înțeles a întârziat 5 minute. Iar când omul a ajuns la stația dorită , a lovit căruciorul omului paralizat , și înjurând in continuare. Nimeni nu s-a băgat , așa că dacă oricum mai aveam 1 stație de mers până acasă , m-am dat și eu jos , împreună cu prietenul meu. Apoi l-am văzut pe omul nostru idiot , întâlnindu-se cu un prieten cred , care i-a dat o sticlă de băutură , s-au pus pe o bancă și au început să bea. Deci da , oameni buni , acel om s-a grăbit să bea o dușcă , a lovit căruciorul omului și l-a mai și înjurat , doar pentru a se întâlni cu un prieten să bea. Asta e România , ce poți să mai zici , când vezi așa oameni. În loc să îl ajute pe om să urce l-a înjurat. Dacă îl ajuta el , atunci sigur ajungea la destinație în timp util , dar el a stat și s-a uitat. Deci da , e România. Aici îmi termin și eu povestea , sper să ne auzim cu bine. Pa!:)
Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu