Bun venit în 2014!

Bună din nou! Acesta este primul post din 2014! Sună cam stupid , dar ce să fac , ăsta-s eu , scurt și la obiect! Bun , deci astăzi vreau să vă scriu tot ce am realizat în 2013 și tot ce vreau să realizez în 2014 prin interediul blogului.





În 2013:

  • m-am clasat pe primul loc în căutările de pe google , prin urma rezumatului de la Ultima Noapte de Dragoste
  • am adunat cititori fideli , cărora le mulțumesc din toată inima , deoarece sunt alături de mine și mă motivează să scriu , chiar dacă de multe ori simt că nu mai are rost 
  • am reușit să mai adaug un prieten care să scrie pe blog , este vorba de Dragoș , iar alături de el , îl mai am și pe bunul meu prieten Bruno
  • am scris în 2013 , 91 de posturi și am primit o grămadă de comentarii ( știu că nu au fost multe , chiar nu mă laud cu asemenea rezultate , dar a fost anul în care am dat BAC-ul și cred că este de ajuns , atât am putut , iar anul acesta vreau să întrec performanța aceea)
În 2014: 
  • după cum am mai scris și mai sus , vreau să scriu mai mult de 91 de posturi , dacă se poate în fiecare zi câte 1 ar fi bine
  • vreau să mai aduc oameni competenți să scrie pe blog , deoarece vreau ca mai multă lume să își dezvolte această abilitate 
  • vreau să adun cât mai mulți vizitatori , nu pentru a crește blogul ca faimă , ci să comenteze la posturi pentru a mă ajuta să mă perfecționez la scris , prin voi mă motivez și scriu din ce în ce mai mult
  • iar tot prin acest post vreau să vă urez Un An Nou Fericit alături de familie! Numai bine!
Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu