Idiotii de pe ask

Buna din nou dragi cititori. Astazi scriu primul post de pe tableta , fara diacritice ' deoarece mi-e mai greu , insa in viitorul post o sa incerc sa scriu si cu diacritice. Daca am greseli , sper sa ma scuzati , dar na , trebuie sa va ganditi ca este primul post de pe tableta.
Bun , deci astazi vreau sa vorbesc despre acei idioti care pun diferite intrebari stupide pe ask. Bun, nici eu nu sunt un mare fan al ask-ului , insa mi-am facut cont sa vad daca primesc si eu asemenea intrebari. Dar ce sa vezi, eu nu primesc mai deloc intrebari. Poate pentru ca le-am raspuns mai porcos la inceput carora mi-au pus intrebari idioate. Chiar intr-o zi eram curios ce fel de intrebari primesc pe cei care ii urmaresc insa cand am intrat pe wall-ul lor m-am crucit. Bai deci niste intrebari scarboase , deci fara cuvinte. Si cel mai mult m-a deranjat ca dadeau cu anonim. Daca esti tare in gura , dai cu numele tau nu cu anonim. Si eu nu stiu ce e cu faza aceea cu intrebarile despre viata privata. Ori eu sunt in urma cu moda ori sunt prost. Dar na am uitat ca traim in Romania si nu prea avem cultura, dar nici chiar asa. Oricum , gata si cu postarea pe ziua de azi , numai bine!
Share: