Am terminat Revolution (serial)

Bună , ieri am terminat cele 2 sezoane ale unui serial pur și simplu fenomenal. Cel puțin din punctul meu de vedere , este un serial superb. Păcat că are doar 2 sezoane , iar din câte am citit al 3-lea nu iese. Eu vi-l recomand. Numai bine!

Scurtă introducere:

Modul nostru de viață depinde în totalitate de energia electrică. Deci, ce s-ar întâmpla dacă pur și simplu nu ar mai funcționa? Ei bine, într-o zi, ca un comutator poziționat pe oprit, lumea este brusc aruncată înapoi în Evul Mediu. Avioanele cad din cer, spitalele sunt închise iar comunicarea este imposibilă, nemaiexistând nicio tehnologie modernă care să ofere o explicație. Acțiunea serialului are loc la 15 ani mai târziu după acest eveniment; viața seamănând cu cea dinainte de revoluția industrială: familii liniștite care atunci când apune soarele aprind felinare și lumânări. Viața probabil că este mai lentă și mai dulce. Dar la marginea micilor comunităților agricole, pericolul pândește. Viața unei tinere femei este schimbată dramatic atunci când o miliție locală sosește și-l ucide pe tatăl ei, care, în mod misterios - și fără știrea ei - a avut cumva de-a face cu întreruperea curentului electric.



Share: