Bancuri :)

Că tot nu am ce subiecte să scriu , astăzi o să pun câteva bancuri , pe care ba le-am auzit , ba le-am citit pe internet. Numai bine! :)

Cine e roz si lunga de 18 cm si e menita de a face fericite pe doamne si pe domnisoare ?
Raspuns : bacnota de 500 de Euro !


Ponta , in noaptea alegerilor prezidentiale :
-Nevasta , dimineata te vei trezi in pat cu presedintele Romaniei !
-Vai , dar tu unde pleci ?


Ora de mate.
- Bulisor, cat fac 4 x 5?
- 18!
- Ce parere ai despre 20?
- Suntem cumva la o licitatie?!

Am prins-o azi pe secretara singura si i-am cerut sa-mi faca o m..e.
"Sefu', mai bine sa pastram o relatie profesionala" - zice.
Asa ca am scos o hartie de 50 de lei.

Împart umbrela mea cu alţii atunci când plouă, iar dacă nu am umbrelă, împart ploaia.


Profesorul de informatică are o metodă originală de transmitere a informaţiilor – ne bate cu cablul de date.

Profesoara: 
- Bulă, cum se numesc persoanele care continuă să vorbească altora, deşi e clar că cele din urmă nu mai sunt interesate de discuţie? 
Bulă: 
- Se numesc profesori, doamnă.


Aseara m-am certat cu nevasta-mea, iar apoi ea n-a vrut sa mai vorbeasca cu mine.
Au fost cele mai fericite 5 minute din viata mea.





Share: