Incompetența de la Poșta Română

Bună seara. Nu am mai scris de mult , însă am fost foarte ocupat în ultimele săptămâni cu facultatea și alte treburi , așa că am neglijat un pic blogging-ul. Asta nu este nici o scuză , deoarece știu că puteam să scriu în fiecare seară câte un pic , însă când nu ai inspirație și timp , chiar nu iese nimic. Bun , deci astăzi vreau să vă prezint o întâmplare care este poate des întâlnită prin România , însă poate nu foarte multă lume se poate exprima , cum o fac eu. Deci faza e că am comandat de pe eBay 3 produse. Da , prin free shipping ( faza aia în care coletul vine într-o lună în cel mai bun caz ) , ajunge frumos la Poșta Română , la departamentul Vamă. Și de aici intervin problemele. Să începem.

Acum 2 zile , am primit o confirmare pe mail , cum că produsele comandate acum fix 1 lună au ajuns. Până aici totul bine și frumos. Primind mesajul dimineața și fiind la facultate , nu puteam merge în ziua respectivă , Vama având un program de gravide ( de la 10 dimineața până la 14:00 ). Așa că ajung frumos acasă și pe drum poștașul îmi dă avizul cu care trebuie să mă prezint la Poștă. Totul bine până acum. Însă de aici toată povestea devine tipic românească.

A 2-a zi , după ce termin facultatea , mă iau frumos și mă duc la poștă. Ajung fain frumos , nici o coadă nimic , doar poșta arătând parcă din al 2-lea Război Mondial. Intru frumos înauntru și sunt întâmpinat de un gardian cât poarta. Și aici începe discuția interesantă.

Eu: -Bună ziua. Am venit să ridic următorul colet (și îi arăt avizul)
El: - (fără nici un salut , nimic , mă ia direct) Vameșul nu este aici.
Eu: -Da uitați-l acolo , stă pe scaun.
El: -Aici noi facem programul după cum vrem. Vameșul are ceva treabă. (și mă scoate din poștă , nu înainte să îmi spună să îl aștept pe vameș la mașina dânsului , pe care portarul chiar mi-o arată cu mâna).

După ce m-a scos afară , m-am luat frumos și am plecat , nu am căutat nici un fel de scandal , știind că poate dacă le spun ceva nu îmi mai primesc coletul. Pentru că da , în România dacă ridici un pic tonul și spui adevărul , ceilalți acționează cum vor , dovedindu-ți că tot ei au dreptate. Așa că mi-am spus că data viitoare îmi pun telefonul să înregistreze conversația , iar dacă mi se întâmplă din nou așa , îl pun frumos pe internet. ( chiar dacă știu că nu rezolv nimic dacă îl pun , dar mă simt eu mai bine știind că oamenii care sunt interesați vor afla adevărul). Numai bine!
Share: