7 decembrie 2014

Call Of Duty

Bună din nou. Astăzi vreau să vă povestesc ce jocuri mă pasionează pe mine în general. De mic copil am fost pasionat de jocuri gen shooter. Da , nu vreau să mă fac un terorist și nici polițist , însă asta pasionează 80% dintre băieți. Dacă stau să mă gandesc mai bine , primele jocuri pe care le-am jucat online au fost de acest gen. Dacă mă gândesc și mai bine , singurul joc care m-a pasionat a fost seria Call Of Duty. Am jucat cred că peste 100 de ore dintre cele 2 , Call Of Duty Modern Warfare 2 și 3. Am jucat alături de mai mulți colegi , chiar mi-am făcut alți prieteni , cu care vorbesc și în ziua de azi. Zeci de ore petrecute în fața calculatorului , vorbind pe Skype și distrugând tastele și mouse-ul. Mi-am ars chiar și o placă de bază jucând acest joc , insă nu îmi pare rău nici acum , pentru că mi-a adus de cele mai multe ori satisfacție , dar și nervi când mai dădeam de câțiva hack-eri.

Dacă vrei să te joci , aici ai jocuri cu împușcături 3d.

 Dacă îmi pui astăzi un joc din oricare gen , tot acest gen o să îl aleg. Poate a avut un rol esențial și jocul pe care l-am jucat prima oară în viața mea și anume DOOM. Și acuma stau și mă gandesc cât de mult a evoluat tehnologia și mai ales ce jocuri au apărut. Cine știe pe viitor ce mai apare , însă m-am lăsat de jucat online cel puțin de vreo 3 ani , deoarece timpul este scurt și trebuie trăit la maxim. Dacă citești acest post , dragule cititor nu vreau să îți imaginezi cum că am stat toată ziua pe calculator , nu ieșeam din casă , însă vreo 2-3 ore stăteam și mă jucam ,puțin comparativ cu copii din ziua de azi. Însă cum spuneam , tehnologia a evoluat și copii odată cu ea. Numai bine!


Reactions: