Call Of Duty

Bună din nou. Astăzi vreau să vă povestesc ce jocuri mă pasionează pe mine în general. De mic copil am fost pasionat de jocuri gen shooter. Da , nu vreau să mă fac un terorist și nici polițist , însă asta pasionează 80% dintre băieți. Dacă stau să mă gandesc mai bine , primele jocuri pe care le-am jucat online au fost de acest gen. Dacă mă gândesc și mai bine , singurul joc care m-a pasionat a fost seria Call Of Duty. Am jucat cred că peste 100 de ore dintre cele 2 , Call Of Duty Modern Warfare 2 și 3. Am jucat alături de mai mulți colegi , chiar mi-am făcut alți prieteni , cu care vorbesc și în ziua de azi. Zeci de ore petrecute în fața calculatorului , vorbind pe Skype și distrugând tastele și mouse-ul. Mi-am ars chiar și o placă de bază jucând acest joc , insă nu îmi pare rău nici acum , pentru că mi-a adus de cele mai multe ori satisfacție , dar și nervi când mai dădeam de câțiva hack-eri.

Dacă vrei să te joci , aici ai jocuri cu împușcături 3d.

 Dacă îmi pui astăzi un joc din oricare gen , tot acest gen o să îl aleg. Poate a avut un rol esențial și jocul pe care l-am jucat prima oară în viața mea și anume DOOM. Și acuma stau și mă gandesc cât de mult a evoluat tehnologia și mai ales ce jocuri au apărut. Cine știe pe viitor ce mai apare , însă m-am lăsat de jucat online cel puțin de vreo 3 ani , deoarece timpul este scurt și trebuie trăit la maxim. Dacă citești acest post , dragule cititor nu vreau să îți imaginezi cum că am stat toată ziua pe calculator , nu ieșeam din casă , însă vreo 2-3 ore stăteam și mă jucam ,puțin comparativ cu copii din ziua de azi. Însă cum spuneam , tehnologia a evoluat și copii odată cu ea. Numai bine!


Share: