Avem o țară condusă de rahați

Bună din nou. Astăzi nu vreau să vă povestesc despre subiecte siropoase , despre viața mea personală sau alte subiecte care nu interesează pe nimeni. Astăzi vreau să vă povestesc despre tot ceea ce se întâmplă în România. Este trist , poate ați citit foarte multe subiecte pe această temă , dar eu vreau să fac unul privit din perspectiva mea. 

Bun , deci să începem cu începutul. Cu regret o spun , dar țara aceasta este condusă de labagii , care nu dau 2 bani pe omul de rând. Ei să fie bogați , băga-mi-aș pula în ei de idioți. Ei să o ducă bine că noi putem să murim pe capete. Bagă legi după legi , care mai de care , își măresc singuri salariile și pensiile iar pe ale noastre le reduc , pentru că așa e normal. Lumea zi de zi mă acuză că nu îmi convine țara , că dute bă în pula mea pe dincolo să vezi cum e . Dacă e să o luăm așa , eu vreau să trăiesc în țara în care m-am născut , nu să mă duc pe dincolo ca să câștig un ban cinstit. Toată treaba stă în felul următor: dacă nu dai șpagă nu ești băgat în seamă de nimeni. Că mergi la doctor sau la facultate dacă nu ai banul , ești lăsat pe urmă. Am pățit și o să mai pățesc astfel de întâmplări , dar sper să prind și ziua în care acestea nu o să mai existe. E foarte greu , poate chiar imposibil , dar totuși cred că o să se întâmple. Acuma să mă iau și puțin de cei care dau bani pentru biserică. Până cu ceva timp în urmă  , vreo 4-5 ani , nu mi-am dat seama cu ce se mănâncă subiectul acesta care este și foarte trist. Dacă nu avem școli și spitale , să avem în pula mea biserici cu etaj . Cum poate românul să gândească așa nu îmi pot da seama. Spălați pe creier , direct cu sapa. Cu vreo 2 luni înainte a venit un domn pe stradă și mi-a bătut în poartă ca să-i dau bani pentru nu știu ce catedrală din București. I-am dat omului  bună ziua și i-am închis poarta în față. Eu sincer nu m-am mai dus la biserică de vreo 3 ani cam așa.  Nu suport ca de fiecare dată la finalul slujbei să mi se ceară bani cu un fel de cutie. Iar dacă nu pui acolo 1 leu , 2 lei te bagă ăla în pulă în gândul lui. Ce să mai zic. Frumoasă țara , păcat că e locuită.

Cu astea cred că am încheiat și eu , ne auzim în următorul post. Numai bine! Scuzați exprimarea liberă. Și cinste pentru toți cei care au ieșit vreodată pe străzi la proteste.
Share: