Prietenii din ziua de azi + Revenire

Bună din nou. Nu am mai scris de câteva luni bune , îmi cer mii de scuze însă am avut ceva probleme , am vrut să mă las de blogging , dar în cele din urmă mi-am adus aminte că dacă mă las, eu o să ies în pierdere. Timpul pe care l-am pierdut tastând de pe laptop pentru cei care mă citesc , prietenii pe care mi-am câștigat au avut un cuvânt greu de zis și astfel am ales să continui. Să recunosc, chiar mi-e greu să scriu după atâta timp , mi-am cam pierdut din idei , din stilul care m-a făcut cunoscut , poate o să fac câteva greșeli , dar știu sigur că nu mă mai interesează criticile făcute de către alții. Acuma dacă tot am dat-o așa cu introducerea să trec la subiectul care o să fie în prin plan și anume tipurile de prieteni pe care îi are fiecare în parte după părerea mea. Azi o să vorbesc despre acel tip de prieten pe care îl urăsc cel mai mult.

Fiecare dintre noi se simte odată folosit. Sau cel puțin așa consider și numesc eu acest tip de oameni. Nu vreau să mă plâng , însă de mic copil am fost învățat să mă comport cu prietenii  intr-un fel , iar acum , generația aceasta mai tânără nu îmi intră mai deloc în minte. Pur și simplu nu pot să mă obișnuiesc cu persoanele acestea. Comportament de bionici. O zi stau fain frumos cu tine , vorbesc zi de zi până când găsesc pe alții care le oferă ceva în plus și pleacă din grupul/gașca ta , după care nici nu te mai bagă în seamă.

Cam atâta cu acest post , este unul de revenire. Mi-e cam greu să scriu romane ca înainte , dar cu timpul o să îmi fac frumos subiecte pe care o să le dezbat cu mai multe exemple. Numai bine și ne auzim în postul următor.
Share: