Versuri preferate

Bună din nou. Astăzi din lipsă de idei o să vă postez câteva versuri preferate. Dacă aveți și voi versuri preferate vă rog să le postați într-un comentariu. Numai bine!




Nu pot altfel, sincer as fi altfel
Dar nu vreau sa fiu pentru nimeni vreun fel de model.
_-------------------------_



Satul de oameni care calca peste oameni, 
De fetele ce au in inima....doar banii.
_------------------------------_



Toate trec, asa se spune, 
Dar nimic nu trece fara sa lase urme, pe bune
Fa bine, alege'ti din timp drumul, 
Timpul se scurge printre degete, strange pumnul.
_---------------------------_



Sti ca am putini prieteni, dar ii am de'o viata
Spune'le, te rog, si lor c'o sa'mi lipseasca
_-------------------------------_



Am mai gresit, nu neg, 
Aici n'ai cu ce sa te'alegi, sper ca ma'ntelegi.
_--------------------------------_



De ce isi bat joc de viata mea, imi dau ei alta? 
_-------------------------------_



Vorbesc de viaţă, despre bunătate, blândeţe, speranţă
Despre iubire, că ura-n balanţă cu faptele rele făcute, te-ngheaţă.
_----------------------------_



Copilăria moare asfixiată de aştia mici
Se calcă în picioare în casă,chiar sunt trişti
Noi, eram altfel,nu mai e ca altădată
Băteam în brigadă mingea de 3 şi 5 pe stradă
_--------------------------_



Timpu' trece, nu mai sunt puştani
Aceleaşi feţe, alţi oameni pun valoare doar pe bani
Fara jocuri în curtea scolii că s-au mutat pe net
Noi făceam cheta pentru un pahar Brifcor sau TEC.
_-------------------------------_



Aşa a fost tot timpul lumea se schimbă nu-i pe ducă
Ştiu că am o şansa mică dar o privesc prin lupă.
_-------------------------_



Ai grija cine si ce te invata
Intelege ce e important in viata
Inloc sa alergi dupa bani si fise
E mai practic s'alergi dupa vise! 
_-------------------_



Ca desi iti promit multi nimeni nu te va sustine
Si ca sa castigi ce vrei tre' sa inveti sa lupti bine,
Dar nu cu restu, cu tine mai degraba. 
Vezi tu, nu-ntotdeauna e de ajuns doar gestu'. 
_------------------------------------_



Nu mai exista sentimente 
Si doar false zambete
Si cantece
Nu mai exista oameni
Si doar dialovii in pantece
_---------------------------_



Niciodata n-o sa-ti port pica, 
Sa te vorbesc pe la spate si asta fiindca, 
Te cunosc de cand erai mic si imi doresc din suflet sa ajungi bunic
_----------------------------_



Si tu m-ai sustinut fara interes
Cand simteam ca nimic nu mai are sens
De aia te respect ca pe un frate
Si ti-o spun acum pentru o eternitate
_--------------------------_
Share: