Următoarea achiziție

Bună din nou dragi cititori. Astăzi vreau să vă prezint următoarea mea achiziție. Este vorba despre PS3. De ce PS3? Păi este foarte simplu. Laptop-ul meu are deja 3 ani și se duce spre 4. Nu prea mai merge nimic pe el , decât filmele HD, FullHD și câteva joace , dar și alea mai vechi , deoarece au trecut anii iar alții s-au modernizat , au făcut jocuri cu cerințe mai mari și tot așa. Deci PS3-ul este opțiunea mea , comparativ cu XBOX-ul. Mi se pare mai bun , am citit o grămadă de păreri , o să mai caut persoane care să îmi recomande pe care să îl iau , iar în septembrie spre octombrie îl cumpăr. Deci voi ce părere aveți , PS3 sau Xbox?

Pentru cei care au nevoie de un credit, va sfatuiesc sa va informati pe site-ul Provident despre ce inseamna imprumutul pentru nevoi personale .
Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu