Interviu luat de la Dreamer ( Deea )

Bun , bun , bun , e primul interviu pe ziua de azi:>. Deci acum o avem alături de noi pe Deea. Da , este din nou o membră a echipei , si ce?
Vreau să aflu câteva lucruri despre tine înainte de a incepe ( locul nasterii , orasul actual , etc )
26 Septembrie,1994,Orșova, iar orașul actual este Timișoara:x

1.De ce ai ales să postezi sub numele de Dreamer?
Pentru mine, scrisul pe blog inseamnă relaxare.Iar înainte de a începe să postez pe blog m-am gândit care este lucrul care mă relaxează cel mai mult. Răspunsul era și încă este VISAREA. Întodeauna când am vreo problemă sau sunt prea stresată de viața mea curentă, mă bag ca într-o peșteră in interiorul creierului meu și dau drumul la imaginație. Deaici și numele de visător

2.Iți place să postezi pe blog?
Logic, foarte mult. Aș dori să am mai mult timp să scriu mai des.

3.Ce părere ai despre blog? Ce trebuie făcut să fie și mai vizitat , să aibă mai mult succes?
Hmm... Mă gândesc să aibă articole din toate domeniile, cât mai mulți oameni, cu interese diferite să găsească posturile noastre interesante.

4.Cât ai de gând să mai faci parte din echipa asta?
Atîta vreme cât ține blogul, atît voi sta și eu alături de voi !

5.Ce urăști cel mai mult la acest blog?
Nu pot să zic că nu imi place ceva la blog, deorece dacă nu mi-ar plăcea aș incerca să schimb. Sunt foarte mulțumită de blog

6.Ce gen de muzică asculți?
Lista mea e luuuungăăăăăă..... Voi pune câteva nume , să vă faceți o idee
Mettallica
Nirvana
Queen
Nightwish
Coldplay
Adele
James Morrison
Jason Mraz
Mika
Flo Rida
Maroon 5
AC/DC
Ozzy Osbourne
Guns ‘N’Roses      lista poate continua …..

7.La câte posturi/săptămână vrei să ajungi?
Mă gândesc cam la 2.

8.Ai vreo părere proastă despre colegii de echipă?
Îmi place să lucrez cu ei , dar aș vrea să ii cunosc mai bine .

Si cu asta am încheiat , iți urez un An Nou Fericit alături de cei dragi:)
La fel si tie >:D<!
Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu