Prea multi oameni pe planeta?

Bună seara din nou. Astăzi, 1 iunie în loc să vă vorbesc despre Ziua Copilului și alte subiecte asemănătoare vreau să dezbat un subiect care cred eu că interesează multă lume. Este vorba despre cât de mulți oameni poate să suporte planeta noastră. Din câte ați mai auzit pe la știri și pe la alte chestii citite pe internet planeta noastră se spune că nu mai rezistă foarte mult timp și că până in 2030 acesta v-a ajunge la maximul de populație. Din punctul meu de vedere nu există o minciună mai mare decât aceasta. Dacă stăm să ne gandim puțin și să folosim mai multe de cei 2 neuroni pe care vor alții să-i folosim ne dăm seama cu ușurință că tot ceea ce o să vă spun eu mai departe este adevărat. Până nu demult nu prea băgam eu în seamă chestiile de genul acesta. Treceam cu vederea foarte multe lucruri. De vreo 2 ani îmi dau seama că am făcut cea mai mare prostie îgnorând aceste realități. Mulți o să spună că sunt paranoic, că sunt nebunul care s-a trezit și el cu fenomenul conspirației. Da, poate că sunt nebun dar sunt nebunul care vă spune adevărul pe față, chiar dacă pe moment nu o să credeți.

Să începem cu subiectul în sine și apoi o să vă mai povestesc pe viitor și alte povești la fel de adevărate pe care mulți le-ați ignorat. Deci, oare este adevărat că planeta până in 2030 nu v-a mai suporta oameni? Eu zic că nu. Numai dacă ne gândim puțin și facem ceva cercetare ne dăm seama că milioane de oameni mor zi de zi, foarte mulți dintre ei prin Africa și prin țările unde războiul este in desfășurare. Cum se poate spune că planeta Pământ nu o să ne mai suporte până in 2030? Dacă zi de zi mor milioane de oameni. În 1940 ați vrut să scăpați de oameni așa că ați început războiul. În 2016 milioane de oameni, mor de foame, chiar dacă în lume se aruncă zeci de milioane de tone de mancare. Numai stați și vă gândiți câtă mâncare se aruncă zi de zi la un restaurant, pub sau bodega de la colț. Dacă cineva îmi spune că în Africa nu se poate face ceva ca acei oameni să nu moară de foame, nu prea îl cred. Se spune că nu există apă, dar de ceva vreme s-a găsit un izvor subterna chiar sub teritoriul Africii. Mâncarea pe care multă lume o aruncă se poate folosii pentru acei oameni săraci de acolo dacă se vrea. Dar mai bine să se sponzorizeze campaniile care umplu buzunarul Ocultei Mondiale. Da, oculta mondială reprezintă acei oameni care dictează ceea ce se întâmplă în lume fără să îți ceară părerea. Mulți le zic pur și simplu Păpușari. Resursele pământene sunt pe ducă? Oare așa o fii? Dacă voi chiar credeți că acest lucru este adevărat, mai documentați-vă. Ce să zic că acești mari oameni din umbră au început să cumpere apele. Totul se face impotriva noastră fără să fim întrebați. Vaccinuri impotriva populației, fel și fel de teste făcute pe populație, gripe și multe alte chestii făcute să țină populația la un anumit nivel. Ieși din turma pe care o urmează toți. Gândește chiar dacă multă lume îți v-a spune că ai innebunit. Lasă-i pe ei să facă parte din turmă, tu adună-ti forțele și fii diferit. Pe viitor un post despre ,,dârele morții,, și efectele pe care le-am văzut. Cu mai multe detalii revin cu un post în zilele următoare. Până atunci numai bine și gândiți-vă la ce v-am spus mai sus.
Share: