Cotețul! Că e la modă

Deci , nu vorbim despre găini , vorbim despre oameni. Să ne înțelegem de la bun început. Deci este mai exact vorba despre un autobuz. Daaaa, știu că am vorbit de mai multe ori despre jegurile astea pe 4 roți din România , dar nu am cum să nu fac puțin haz de necaz. Deci să începem.
Zi de zi , ca să zic așa , merg cu Expres 7 , care mă duce frumos în fața școlii. Dar de fiecare dată trăiesc o experiență unică. Zi de zi se întâmplă câte ceva nou. Ba azi unu își prinde capul , ba unu piciorul , ba unu rucsacul , ba eu mai știu ce. Și ca în orice oraș civilizat , șoferul ar trebuii să deschidă frumos ușa ca omul să intre complet , să își scoată capul , piciorul , etc. Dar aici la noi nu e așa , la noi șoferul merge cu oamenii pe jumate afară , cu piciorul prins , atârnând de ușă , nu contează , pentru că în Mama Românie cotețul face legea. Deci , să vă explic mai bine , vin 3-4 express-uri , dar toate pline de oameni , nu ai loc pur și simplu de ei. Și ce mă enervează cel mai mult , este faptul că sunt foarte mulți bătrâni. Ce mama dracu , de fiecare dată numai bătrâni. Unde merg? Dacă poate să îmi explice cineva ar fii bine. Nu ai pur și simplu loc. Mai și vin diferite mirosuri exotice. Ce să facem , o să mergem în continuare așa. Cam atât , scurt , sec , la subiect , dar  nu mai am idei. Numai bine!

Share:

Un comentariu:

  1. Ceau ai pus tu o intrebare unde merg batrani? . Exista o explicatie ei sunt pensionari in concluzie au timp , merg gratis deci aleg orele de varf pentru a se putea lua de tineri din jegurile pe 4 roti, sa se afle si ei in treaba ca pana cand se iese la pensie se plangeau ca nu au timp liber acu ca au timp liber se plang ca nu au ce face ... Deci fac ei ce fac ocupa loc aiurea ... se leaga de tine se imping si isi cer drepturile doar pentru ca au lucrat peste 50 de ani.Intradevar tot respectul dar sa fim oameni totusi daca tot au atata timp liber sa se plimbe si ei in alte ore ... nu dimineata la 7 jumate si la ora 3-4 dupa masa, ca nici parcul nu pleaca de pe loc nici carciuma si nici piata .

    RăspundețiȘtergere